To był pracowity miesiąc dla Valve, ponieważ ich najnowsza gra Dota Underlords odnotowała ogromny napływ graczy na Para. Oczywiście wraz z większą liczbą graczy pojawiło się więcej błędów, więc deweloper przygotował ogromną łatkę, która pojawiła się wczoraj na serwerach na żywo. Zawiera duże poprawki w interfejsie użytkownika, zmiany w rozgrywce, wzmocnienia przedmiotów, osłabienia i mnóstwo balansu bohaterów.
Jednak prawdopodobnie największym i najbardziej znaczącym dodatkiem do gry jest Tablica wyników, która umożliwia bardziej konkurencyjną grę rankingową dla Dota Underlords. Gracze mogą awansować od Big Boss 5 do tytułu Lord of White Spire i rywalizować w globalnej tabeli liderów w tym sezonie. Publiczna tablica wyników pokazuje TOP 21 graczy na świecie i jest aktualizowana co godzinę. Możesz to znaleźć tutaj.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nowej aktualizacji, odwiedź stronę gry stronie internetowej lub sprawdź podsumowanie wszystkich zmian poniżej.
Ogólny
- Dodano tablicę wyników. Domyślnie TAB na PC.
- Dodano Tabele Liderów. Witamy, Lordowie Białej Iglicy.
- Dalsze poprawki oświetlenia planszy, aby ją rozjaśnić.
- Informacje o aktualizacji można teraz znaleźć w grze.
- Informacje o sezonie: informacje o umiejętnościach bohaterów pokazują teraz typ obrażeń
- Nowy efekt serii zabójstw.
- Dźwięk jednostki jest teraz przestrzenny (dźwięk będzie ściśle odpowiadał miejscu, w którym znajduje się jednostka).
- Włączono dodatkowe dźwięki w walce jednostek.
- Yo, ekrany Reddit: Versus, Round Over i Round Start zostaną zamknięte po każdym kliknięciu poza interfejsem użytkownika lub naciśnięciu klawisza ESC.
- Ekrany Yo, Reddit: Versus, Round Over i Round Start nie pojawią się, jeśli użytkownik przeciąga jednostki lub przedmioty.
- Wprowadzono wiele ulepszeń interfejsu użytkownika.
- Dodano opis działania puli bohaterów do interfejsu informacji o sezonie.
- Zmiany statystyk bohatera z podstawowych przedmiotów są teraz wyświetlane podczas walki, jak również podczas przygotowań.
- Naprawiono brak aktualizacji modelu Terrorblade’a o randze 2 i randze 3 po rzuceniu Metamorfozy.
mobilny
- Dodano stan baterii.
- Naprawiono znikające przyciski odtwarzania/pauzy.
- Dodano opcję Dotknij, aby przenieść: dla tych, którzy lubią dotykać, aby umieścić zamiast przeciągania po tablicy.
- Dodano tryb oszczędzania baterii.
- Może teraz sprawdzać zdolność bohatera w sklepie.
- Więcej ulepszeń wydajności.
Rozgrywka
- Naprawiono Łowców Demonów, którzy nie wykonywali swojej pracy i pozostawiali wrogie demony z włączonym wzmocnieniem.
- Naprawiono Techies podkładających bombę w niewłaściwym miejscu.
- Naprawiono wszystkie znane problemy z AI Pathing.
- Poziom 9: kursy poziomu 2 od 30 procent do 25 procent, kursy poziomu 3 od 25 procent do 30 procent.
- Poziom 11: kursy poziomu 1 od 10 procent do 13 procent, kursy poziomu 2 od 15 procent do 20 procent, kursy poziomu 3 od 30 procent do 25 procent, kursy poziomu 5 od 15 procent do 12 procent.
- Runda będzie kontynuowana przez kolejną sekundę, gdy ostatnia jednostka zginie, dając drugiej drużynie szansę na zabójstwo w ostatniej chwili, aby wymusić remis.
Przerobione smugi
Złoto za serię porażek:
- Od:
- 3-4 straty – 1 złoto
- 5-6 strat – 2 złote
- 7+ strat – 3 złote
- Do:
- 3-4 straty – 1 złoto
- 5+ strat – 2 złote
Złota seria zwycięstw:
- Od:
- 3-4 zwycięstwa – 1 złoto
- 5-6 zwycięstw – 2 złote
- 7+ zwycięstw – 3 złote
- Do:
- 3-4 zwycięstwa – 1 złoto
- 5-6 zwycięstw – 2 złote
- 7 zwycięstw – 3 złote
- 8 zwycięstw – 4 złote (seria zwycięstw jest resetowana po ośmiu zwycięstwach).
Zmiany pozycji
- Dodano kostur siłowy: przedmiot wsparcia poziomu 3 – przepchnij wrogą jednostkę o 6 pól w losowym kierunku. (10 sekund odnowienia)
- Dodano Kosę Vyse: przedmiot wsparcia 4. poziomu – gdy wyposażony bohater otrzyma obrażenia, przekształć atakującą jednostkę w świnię na 4 sekundy. (15 sekund odnowienia)
- Dodano duży kontrakt: przedmiot wsparcia poziomu 2 – Wyposażona jednostka jest związana krwią oprócz innych typów.
- Srebrna podszewka: Teraz brzmi „Zdobądź 1 ładunek, gdy wygrasz walkę. Kiedy przegrasz walkę, a ładunki pozostaną, weź 1 złoto i strać 1 ładunek”.
- Shaman Pluck: Szansa zwiększona z 5 procent do 17 procent.
- Mrugający Sztylet:
- Teraz generuje 50 many po aktywacji.
- Czas odnowienia zmniejszony z 60 sekund do 15 sekund.
- Ząb i Pazur: Naprawiono nieprawidłowe układanie.
- Skoordynowany atak: Powinien być naprawdę skoordynowany, ponieważ teraz faktycznie działa.
Zmiany bohaterów
Meduza:
- Podzielony strzał:
- Teraz nakłada efekty przedmiotów na strzały drugorzędne.
Likan:
- Przywołanie wilków:
- Naprawiono nieprawidłowe stosowanie wzmocnienia zdrowia.
Jadowity:
- Zdrowie zwiększone od [500, 1,000, 2,000] do [550, 1,100, 2,200]
- Przywołanie Totemu Zarazy:
- Zwiększono liczbę przywołań z 1 totemu do [1, 2, 4] Oddziały.
- Totem ma zawsze Rangę 1.
- Zmniejszono Cast Point z 0,5 sekundy do 0,13 sekundy.
- Wydłużono czas odnowienia z 5 do [5, 6, 7].
- Totemy mają 50% odporności na magię.
Zakłócacz:
- Sojusze zmieniono z Potężnego Szamana na Potężnego Szamana Czarnoksiężnika.
- Burza statyczna:
- Oślepia również cele wewnątrz chmury, dając 25% szansy na chybienie.
Pan Czarownik:
- Słowo cienia:
- Zmniejszono Cast Point z 0,5 sekundy do 0,4 sekundy.
- Czas odnowienia zmniejszony z 20 sekund do 6 sekund.
- Uszkodzenie od [100, 150, 200] do [ 50, 100, 150].
- Leczenie od 75, 150, 200]do [50, 125, 175].
- Czas trwania od 6 sekund do 3 sekund.
Zmiany sojuszu
Czarodziej:
- Teraz brzmi: Za każdym razem, gdy Czarnoksiężnik rzuca zaklęcie, tworzy połączenie z Sojusznikiem, który ma najniższe zdrowie przez 3 sekundy. Kiedy któryś z połączonych bohaterów zadaje obrażenia, obie jednostki zostają uleczone [50, 100, 150] procent zadanych obrażeń.
Szaman:
- Teraz wymaga 3 szamanów (poprzednio 2).
- Teraz brzmi: Wrogowie dotknięci Klątwą, Ciszą lub Ogłuszeniem będą generować -200% many po zaatakowaniu.