I właśnie dlatego prowadzicie beta testy… Nadchodząca taktyczna strzelanka z bohaterami od Riot Games ma świetny start, chwaląc się ogromnymi liczbami na Twitchu. Chociaż nie wszyscy, którzy chcą, mogą teraz grać w tę grę, prawie wszyscy zgadzają się, że Valorant może być bardzo duży w przyszłości. Część tego potencjalnego sukcesu należy przypisać równowadze gry, a zespół Riot wydaje się być zdeterminowany, aby zrobić to dobrze.

Po dwóch tygodniach zamkniętej bety Valorant zespół deweloperski wysłuchał wszystkich skarg na dwóch najczęściej granych agentów w grze – Raze i Sage. Obaj dostają lekkie osłabienia oprócz pewnych ogólnych poprawek rozgrywki, map i poprawek błędów.

Oto wszystkie oficjalne informacje o łatce:

ROZGRYWKA I RÓWNOWAGA

OBRAŻENIA WRĘCZ

Ataki wręcz zadają teraz podwójne obrażenia na trafienie przedmiotom zniszczalnym, w tym

  • Bariera Mędrca
  • Metalowe podwójne drzwi Have’a

Czemu?

Nie było wystarczającej liczby opcji podczas rund o niskim poziomie ekonomii — takich jak pierwsza runda i zaraz po zmianie stron — do walki z Kulą Bariery Sage. Naszym zamiarem jest dodanie wysoce ryzykownej i przynoszącej wysokie nagrody metody interakcji graczy z jej ścianą, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości jej zniszczenia, niezależnie od wyposażenia

ZBURZYĆ

  • Zmniejszono liczbę pocisków z farbą z 2 do 1
  • Pociski z farbą mają teraz reset zabicia, co wymaga od graczy 2 zabójstw, aby odświeżyć czas odnowienia
  • Dostrojono i dostosowano dźwięk dla Pocisków z farbą, Wybuchowej paczki i Popisu, aby łatwiej było je usłyszeć w gorączkowych sytuacjach
  • Naprawiono skrajny przypadek, w którym dodatkowa grupa łusek z farbą eksplodowała szybciej niż zamierzono. Mają teraz minimalny czas trwania przed wybuchem.

Co z tym?

Celem Raze jest bycie groźnym pojedynkowiczem, który karze wrogów ustawionych w przewidywalnych pozycjach, ale czuliśmy, że granaty kasetowe i ich liczba tworzyły zbyt uciążliwe scenariusze. Ponadto gracze powinni otrzymać odpowiednie informacje o rozgrywce, a sygnały dźwiękowe wszystkich umiejętności Raze nie odpowiadały ich zagrożeniu, więc zmieniliśmy dźwięk każdej z nich. Na przykład, gdy Showstopper jest założony lub wystrzelony z dystansu, gracze powinni być w stanie jasno zidentyfikować i zinterpretować zagrożenie.

SZAŁWIA

  • Slow Orb spowalnia teraz także prędkość lotu graczy w strefie
  • Gracze mogą teraz przechodzić przez Slow Orb bez hałasu

Dlaczego jednak?

Gracze byli w stanie ominąć zbyt wiele Spowalniającej Kuli Sage, skacząc przez strefę. Chcemy, aby minimalna wartość spowolnienia była nieco bardziej spójna ze wszystkimi ruchami w strefie, jednocześnie pozwalając na skakanie i chodzenie zajączka, aby zapewniać niewielką korzyść podczas przemierzania strefy. Uważamy też, że dodanie ukradkowego, ale powolnego sposobu poruszania się po polu wprowadza więcej niuansów do gry przeciwko strefom i nieco więcej niepewności dla Sage, ponieważ niekoniecznie słyszy przechodzących przez nią ludzi.

AKTUALIZACJE MAP

  • Naprawiono kilka exploitów na Bind, Haven i Split
  • Split: Kula przeniesiona z B Mid do B Main
  • Celem jest złagodzenie pewnej presji ze środka gry i zapewnienie graczom większej zachęty do kontrolowania B Main.

JAKOŚĆ ŻYCIA

  • Zmniejszono ruch sieciowy wychodzący z klienta dla graczy korzystających z dużej liczby klatek na sekundę
  • Niektórzy dostawcy usług internetowych i konfiguracje sieci ograniczali ruch w grach, wpływając na rozgrywkę, powodując duże skoki opóźnienia w sieci wraz ze wzrostem liczby klatek na sekundę.
  • Brak wpływu na rozgrywkę/responsywność

USUNIĘTE BŁĘDY

  • Naprawiono rzadką awarię serwera spowodowaną sporadycznym uszkodzeniem pakietów przez sieci niektórych graczy
  • Kamera szpiegowska Cyphera nie może już używać broni
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zasięg odgłosu kroków czasami nie pojawiał się na minimapie.