Trudno zaprzeczyć, że rok 2018 PlayerUnknown’s Battlegrounds miał wspaniały. Liczne wydarzenia e-sportowe i debiut na rynkach azjatyckich to tylko wierzchołek góry lodowej. Podczas gdy popularność gry ogólnie spadła w ciągu roku, PUBG nadal jest jednym z głównych graczy w gatunku battle-royale. Dowodzi tego 920 milionów przychodów w całym 2018 roku.

Według tweeta Daniela Ahmada, starszego analityka w Niko Partners, PUBG Corp zarobił 920 milionów dolarów. 310 milionów z tego to zysk brutto. Tweet ujawnia również podział na platformy – 790 milionów zostało zarobionych na komputerach osobistych, 65 milionów na urządzeniach mobilnych i 60 milionów dolarów na konsolach.

Największy strumień przychodów pochodził z rynków azjatyckich. Łącznie zgromadził ponad 53 proc. przychodów. Tam PUBG jest nadal niesamowicie popularny, podczas gdy Fortnite i Apex Legends walczą o utrzymanie tempa PUBG.