Niektóre gry są po prostu lepsze w wirtualnej rzeczywistości – to zdanie, którego nigdy nie myśleliśmy, że wypowiemy na głos. I oto jesteśmy… przyznając się do błędu i mówiąc to SUPER GORĄCE jest po prostu lepszy w wirtualnej rzeczywistości.
Niedawny tweet Calluma Underwooda z Raw Fury ujawnił, że SUPERHOT VR sprzedał się w ponad 800 000 kopii na różnych platformach i wygenerował większy przychód niż oryginalny SUPERHOT.
To piekielna liczba, biorąc pod uwagę, że niewiele gier na wirtualną rzeczywistość może pochwalić się prawie milionową sprzedażą. Tylko takim grom jak SUPERHOT czy Beat Saber udało się osiągnąć ten kamień milowy. Prawie milion w ciągu dwóch lat może niektórym wydawać się niewielką kwotą, ale biorąc pod uwagę, że tylko garstka graczy ma w domu gogle VR, gra jest ogromna w swojej kategorii.
Oryginalny SUPERHOT był niesamowity sam w sobie dzięki oryginalnej mechanice FPS, w której czas płynie tylko wtedy, gdy gracz się porusza. Innymi słowy, jeśli się zatrzymasz, wszystko wokół ciebie znacznie zwolni! Daje to graczom możliwość oceny każdego ich ruchu przed ponownym rozpoczęciem chaosu w czasie rzeczywistym.
Jednak w VR SUPERHOT gra jeszcze lepiej. Chociaż gra nie zmieniła się ani trochę, inny sposób jej kontrolowania sprawił, że gra była naprawdę wyjątkowym doświadczeniem, które może nawet pomóc programistom w sprzedaży ich sprzętu VR.