Premiera Warcraft III: Reforged nie została dobrze przyjęta. W rzeczywistości gra spotkała się z dużą nienawiścią ze strony wielu graczy i było ku temu wiele powodów. Jednak, jak wspomniano wcześniej, Blizzard poświęca się naprawianiu gry. Najnowsza aktualizacja 1.32.5 dla Warcraft III: Reforged została wydana w zeszłym tygodniu i usuwa niektóre z grzechów popełnionych wcześniej przez twórców.

Największa część patcha poświęcona jest wizualnej stronie gry. Zgodnie z oficjalnymi informacjami o łatce, większość jednostek i budynków w Warcraft III: Reforged otrzymała „przepustkę do polerowania kolorów drużyny, aby zwiększyć żywotność i czytelność rozgrywki”. Niektóre modele zostały całkowicie zmienione, aby lepiej oddawały ducha oryginalnej gry Warcraft III… Co jest dziwne, ponieważ celem Reforged było odnowienie stylu wizualnego.

Oprócz tych zmian wprowadzono również kilka poprawek w rozgrywce, interfejsie użytkownika i dźwięku, mnóstwo poprawek błędów i ulepszeń jakości życia. W rzeczywistości istnieje wiele zmian, które musiały zostać wprowadzone od samego początku, a które mogły oszczędzić Blizzardowi gównoburzy, którą otrzymali. Aby być uczciwym, Warcraft III: Reforged zaczyna przypominać grę, na którą fani liczyli przede wszystkim, chociaż te aktualizacje mogą być nieco za późno, aby uratować ten kultowy RTS…

Możesz sprawdzić pełne informacje o łatce poniżej lub w oficjalne fora:

Sztuka

  • Wszystkie jednostki i budynki do walki w zwarciu otrzymały przepustkę do polerowania kolorów drużynowych, aby zwiększyć żywotność i czytelność rozgrywki.
  • Kobieta Łowca Demonów powiększona, aby lepiej pasowała do sylwetki Łowcy Demonów.
  • Wodospad został zmieniony tak, aby korzystał z wymiennych tekstur. Jego odcień automatycznie dostosowuje się w grze w oparciu o zestaw kafelków mapy.
  • Efekt wizualny użyty do pierwszego etapu uszkodzeń budynków został zmieniony z dymu na ogień dla lepszej czytelności.
  • Dostosowano rozmieszczenie efektów wizualnych ognia na Ratuszu, Twierdzy i Zamku, aby zwiększyć czytelność w stanie uszkodzonym.
  • Drzewa Northrend zostały zaktualizowane, aby pasowały do ​​klasycznej grafiki. Istnieją teraz cztery wyróżniające się wizualnie zestawy ścian drzew:
    • Ściana Lodowego Drzewa w Northrend
    • Ściana drzew w Northrend
    • Śnieżna Ściana Drzewa
    • Ściana Spalonego Drzewa
  • Footprinty zostały zaktualizowane dla następujących grup:
  • Trolle mają swój własny, niepowtarzalny ślad.
  • Nieumarłe jednostki z brakującymi śladami są teraz naprawione.
  • Pojazdy mają teraz ciągły ślad toczenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona bohatera Łowcy Demonów była wyświetlana nieprawidłowo, gdy była wyłączona w formie Demona.
  • Tuskarr Trapper rzuca teraz własną włócznią podczas ataku.
  • Zaktualizowano animacje portretów następujących jednostek: Wieśniak, Czarodziejka, Wysoki Elf, Lisz, Upiorny Władca, Balnazzar, Mal’ganis, Strażnik Gaju, Nocny Łowca Elfów, Cenarius, Illidan (Postać Demona), Drzewo Życia, Drzewo Wieki, Drzewo Wieczności i ich spaczone odpowiedniki.
  • Aktualizacje trybu ograniczonej przemocy:
    • Kobieta Rycerz Śmierci zaktualizowana o poprawne efekty wizualne rzucania zaklęć.
    • Ogr Magi nie znika już w trakcie animacji ataku.

Gry niestandardowe

  • Tryb dla jednego gracza został ponownie włączony. Dostęp do tego można uzyskać z własnej sekcji tworzenia gier w menu głównym.
  • Naprawiono wiele awarii w grach niestandardowych, takich jak Custom Hero Survival.
  • W natywnych interfejsach API instancji zastosowano kilka poprawek związanych z atakami jednostkowymi.
  • Blizzard.j i common.j nie są już brane pod uwagę przy obliczaniu sum kontrolnych zapisu.

Redaktor

  • Opcja „Eksportuj wszystko” w AssetCenter działa teraz poprawnie.

Rozgrywka

  • Elementy zniszczalne oznaczone jako „nadające się do chodzenia” nie powodują już desynchronizacji między wersją klasyczną a odświeżoną.
  • Okręgi wyboru jednostek najemników Reforged Troll są teraz mniejsze i bardziej dopasowane do Klasyki.
  • Wszystkie okręgi wyboru jednostek neutralnych teraz prawidłowo pasują do modeli jednostek przekutych.
  • Obozy stworów są łatwiej widoczne na minimapie.
  • Jednostki zmieniające się na stałe, takie jak Obsydianowa Statua, nie będą już przez chwilę wyświetlać ikony wyłączonej zdolności przemiany podczas transformacji.

Grafika

  • Dostosowano oświetlenie gry, aby poprawić czytelność i kolory Reforged.

Dźwięk

  • Strażnicy Zagłady mają teraz poprawne efekty dźwiękowe swoich ataków powietrznych i naziemnych.
  • Leśne, mroczne i lodowe trolle nie będą już odtwarzać efektu dźwiękowego Berserk podczas rzucania Ensnare w trybie Reforged.
  • Zaktualizowano animacje twarzy Alchemika i dźwięki potwierdzenia.
  • Zaktualizowano animacje twarzy Flesh Golema i dźwięki potwierdzenia.

Interfejs użytkownika

  • Tła w odcieniach sepii w trybie Klasycznym zostały przywrócone.
  • Funkcja „Użyj przycisku polecenia dla skrótów klawiszowych” na komputerze Mac działa teraz zgodnie z oczekiwaniami.
  • 29 kwietnia 2020 r

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że suma wygranych w trybie wieloosobowym dla kolekcji była ustawiona na zero.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom w niektórych regionach dołączanie do gier niestandardowych.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom w niektórych regionach rozpoczęcie jakiejkolwiek gry.
  • Niestandardowe gry dla jednego gracza można ponownie tworzyć w rosyjskich ustawieniach regionalnych.
  • Tryb ograniczonej przemocy jest ponownie włączony tam, gdzie jest to wymagane.