Minęło kilka miesięcy od wprowadzenia nowego poziomu PvE (gracz kontra środowisko) w World of Warcraft: Battle For Azeroth. Najnowszy rajd w grze, Uldir, przyniósł kilka pamiętnych chwil, takich jak pierwszy wyścig World First transmitowany na żywo. Jednak z perspektywy fabularnej narracja Uldira była mocno skupiona na graczach po stronie Hordy, podczas gdy członkowie Sojuszu czekali tylko na trochę słodkich łupów. Drugi rajdowy łza dodatku o nazwie Bitwa o Dazar’alor rozpoczyna się w środę i przywraca równowagę frakcji w bardzo nietypowy sposób.
Bitwa o Dazar’alor ma bardzo unikalny projekt. Po pierwsze, jest to rajd, który przejmuje główne miasto Hordy, Dazar’alor. Po drugie, nowy rajd zapewnia obu frakcjom 3 unikalne spotkania, podczas gdy pozostałe 3 będą miały podobną rozgrywkę, ale będą miały różne modele reprezentujące inne postacie z historii. Wreszcie, będziesz mógł rozgrywać wydarzenia przeciwnej frakcji w formie retrospekcji. Tak więc w Battle of Dazar’alor będzie łącznie 9 bossów, a kolejność bossów będzie różna dla każdej frakcji.

Bossami rajdu są m.in.
Czempion Światła
Grong, Władca Dżungli (Horda) / Grong, Zjawa (Sojusz)
Mistrzowie Nefrytowego Ognia
Bogactwo
Konklawe Wybranych
Król Rastakan
Wysoka Tinker Mekkatorque
Blokada Stormwall
Lady Jaina Proudmore
Możesz dowiedzieć się więcej o projekcie rajdu i kolejności bossów w tej serii filmów:
Chociaż nowy rajd zostanie odblokowany 22 stycznia na poziomie trudności Normal i Heroic, zagorzali gracze Mythic i okazjonalni rajderzy Raid Finder będą musieli poczekać, aż nadejdzie ich kolej na najazd. 29 stycznia wypuszczono grę na mitycznym poziomie trudności, rozpoczynając kolejny pierwszy wyścig na świecie.
Harmonogram odblokowania Bitwy o Dazar’alor:
22 stycznia – normalny i heroiczny poziom trudności
29 stycznia – Mythic i Raid Finder Wing 1
12 lutego – Raid Finder Wing 2
26 lutego – Raid Finder Wing 3