Z każdą wiadomością od Blizzarda jesteśmy bardziej pewni, że początkowy plan wydania zawartości World of Warcraft: Classic został odrzucony. Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę fakt, że za pierwszym razem każda nowa zawartość była łykiem świeżego powietrza. Jednak 15 lat później stare treści z bramkami czasowymi wydają się trochę głupie. Nie mając nic innego do roboty w grze, większość graczy WoW Classic opuszcza grę. Blizzard chce to powstrzymać i zaledwie kilka tygodni po rozpoczęciu fazy 2 wprowadza pola bitew PvP, które pierwotnie planowano na 2020 rok.

Nowy wpis na forach Blizzarda sugeruje, że w tygodniu rozpoczynającym się 10 grudnia każdy świat WoW Classic odblokuje pola bitew Warsong Gulch i Alterac Valley oraz inwazje żywiołów. Oto oficjalny cytat:

„Warsong Gulch i Alterac Valley zostaną otwarte w WoW Classic jednocześnie na wszystkich serwerach w tygodniu rozpoczynającym się 10 grudnia. W tym samym czasie w Kalimdorze nastąpi Inwazja Żywiołów, a Płonący, Grzmiący, Wodni i Wirujący Najeźdźcy pojawią się w Kraterze Un’goro, odpowiednio Azshara, Winterspring i Silithus.

Przez ostatni tydzień uważnie śledziliśmy śmiercionośne wyczyny społeczności klasycznej, ponieważ system honoru wywołał imponującą liczbę światowych PvP na serwerach PvP i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co może się wydarzyć w ciągu najbliższych trzech tygodni. Niemniej jednak, podobnie jak wielu z was, nie możemy się doczekać szarży na niektóre pola bitew, więc oddzieliliśmy odblokowanie tej zawartości od wcześniej zapowiadanego planu. Blackwing Lair i Darkmoon Faire pojawią się na początku 2020 roku.”

Jeśli nie wiecie, World of Warcraft: Classic właśnie otrzymał długo oczekiwany system honoru, który pozwala graczom zdobywać punkty honoru za zabójstwa w otwartym świecie. Aktualizacja fazy 2 praktycznie uniemożliwiło awansowanie postaci powyżej poziomu 50, ponieważ w strefach gry końcowej jest dużo gankowania. Wczesne dodanie pól bitewnych Warsong Gulch i Alterac Valley może skusić spragnionych honoru graczy do zdobywania punktów w bardziej usprawniony sposób. Umożliwi to reszcie społeczności ukończenie podróży do zdobywania kolejnych poziomów bez zabijania co kilka minut przez postać na maksymalnym poziomie.